Saturday, July 4, 2009

CINTA SAYA DALAM BAHAYA

Sudah lama tidak update blog sendiri. Aku akui, aku update blog apabila aku tiada tempat lain nak luah gelodak emosi. Aku sedang berpacaran sepanjang ini. Walaupun sekejap, tetapi kenangannya sangat manis.

Lagi 15 hari sahaja hubungan kami sebagai pasangan kekasih. Selepas itu, dia akan pergi ke tempat lain, jauh dari sini. Berat hati aku ditinggalkan oleh jejaka yang sudah mencuri hati aku.

Hubungan kami sangat baik, cuma keadaan yang tidak mengizinkan. Sangat sedih... akan aku jadikan sisa 15 hari ini sebagai kenangan yang terindah antara kami berdua.


6 comments:

Meooo Comicore Club said...

salam,

kenapa?

xbergaduhkan?

berjauhan?

boleh lagi mencuba.zaman internet nie.

cinta itu adalah harapan dan impian.

Syuhada said...

Hmmm... entahla meo

Meooo Comicore Club said...

erm, ape cite?

apakah?

btw, jom amik AWARD kat blog sye...

http://meo188.blogspot.com

green said...

ecece..

jagalah 15 hr ni..
pastu, kalu ade berita gembira kongsi2lah seama blogger...
cewwah~

SeRiaB said...

la... jauh bukan pemisah la...

couple dulu 5 tahun dok jauh...
sekadar call tu pun seminggu sekali... msg ada la sekali sehari...

boleh gak kekal sampai la...
mau atau tak ja..
jujur, bertanggungjawab dan hormat...
mesti boleh...

jujur dengan couple kita...
bertanggungjawab untuk tidak melulakan hati dia...
hormat keputusan bersama untuk mencintai satu-sama lain...

Insya'Allah boleh..

Meooo Comicore Club said...

ape cer?

btw, jom ambil award khas utk blog awk ni :D

http://freewebcomic.com/2010/07/geng_cipan_award_pakatan_komik_online/